Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrated instrumentsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
(Zarina Aitmambetova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zsy87/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jana Kohoutová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/os4v6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
(Kateřina Winterová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2egg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Rustam Galeev)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yx7tn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Struktura a nástroje integrované marketingové komunikace v hotelových službách
(Lucie Řezníčková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/th8em/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Petra Podařilová Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yqwm8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Martin Pechar)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sfrln/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Zuzana Matějková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7uvs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma