Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovana marketingova komunikace corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace při utváření podnikové identity
(Veronika Kostolná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q38ti/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
(Barbora Blanková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45232 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Zuzana Makúchová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/on2u5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Marie Soukupová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjdt4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
(Filip Schroll)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uul2w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
(Pavla Nováková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x4zgs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma