Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovane marketingove komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
(Tereza Chlumská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s8eys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Tomáš Bajtler)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljocm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Adéla Pechánková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/evvre/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
(Veronika Nemečková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ozm05/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Ondřej Vrána)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/klac0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Martina Kulhavá)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a7q40/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Denisa Pešková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xhfv2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
(Ivana Seidlová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti4wz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Veronika Kadeřábková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew582/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma