Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovane nastrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrované nástroje a jejich průnik v území: CLLD a ITI
(Adam Videnský)2020, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//94a6kq// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma
Využití integrovaných nástrojů v programovém období 2014 – 2020. Příklad využití dvou integrovaných nástrojů CLLD MAS Střední Polabí a IPRŮ Mladá Boleslav.
(Barbora Roušarová)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/s7dtt/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
(Marek Tocháček)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/a6em1/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Synergie nástrojů integrované marketingové komunikace
(Jan Mrvík)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wbhgb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace integrované teritoriální investice, financované z Operačního programu Zaměstnanost, ve strukturálně postižených regionech ČR
(Lenka Tomanová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pk6lp/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Implementace nástroje CLLD do činnosti vybrané MAS
(Ladislava Hamrová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujmci/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Ondřej Vrána)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/klac0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
(Eva Hlavatá)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gungz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma