Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovany marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
(Klára Haunerová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r3yzz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraném oboru (marketing služeb)
(Klára Paterová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jlfei/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
(Denisa Hustolesová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dp90p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing
(Šárka Hájková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p7u40/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing v komunikační strategii firmy
(Jana Pirunčíková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/29180 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma