Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovany nastrojKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrovaná územní investice jako nový nástroj regionální politiky
(Karolina Krafková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rftc3/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Využití integrovaných nástrojů v programovém období 2014 – 2020. Příklad využití dvou integrovaných nástrojů CLLD MAS Střední Polabí a IPRŮ Mladá Boleslav.
(Barbora Roušarová)2020, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/s7dtt/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Tvorba uživatelské dokumentace pro Integrovaný testovací nástroj
(Monika Tománková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49590 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
LOOPS: nástroj pro vizuální prozkoumávání smyček v proteinech
(Filip Opálený)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vmdfd/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vymezení metropolitních oblastí pro nástroj ITI : komparace metod použitých v ČR
(Eliška Bittnerová)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pgp6h/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Anzhelika Panaeva)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vndh6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Lucie Bubnová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d5p7q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Ekaterina Ovchenkova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mju8k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Alexandra Hainová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gof12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
(Veronika Kadeřábková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew582/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma