Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
integrovany nastrojKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(David Sobotka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ajjo9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku Cosmetic Dent v sektoru služeb
(Jindra Ševčíková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg9ld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Šárka Horynová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v podniku XY v sektoru stavebnictví
(Filip Schroll)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uul2w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politika hospodářské a sociální soudržnosti EU jako nástroj podpory rozvoje městských oblastí v České republice
(Radka Válová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113724 | Hospodářská politika a správa / Eurospráva | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství
(Michal Dvořák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypvw8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Nikola Najmanová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/krvbz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Martin Vajdík)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/soi72/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
(Hana Sněhotová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yypkz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma