Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
interactive mediumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Historie herního vývojářského studia Bohemia Interactive
(Philip Hilal)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c7y08/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Carolee Schneemann - tělo jako interaktivní médium
(Irena Maranková)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c10mr/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
(Marek Bačo)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1fn6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímanie času v interaktívnom médiu z pohľadu používateľskej skúsenosti
(Katarína Jarošová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x5k31/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vplyv interaktívnych médií na vizuálne a akčné umenie na Slovensku
(Karolína Čižmárová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b88aq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Internet jako interaktivní komunikační nástroj a jako reklamní médium
(Lenka Viltová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z5svf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prezentácia študijného odboru teorie interaktivních médií na sociálnych sieťach
(Mária Izakovičová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/u5ytp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů interaktivních médií na sociálních sítí v hudebním průmyslu
(Tereza Koukalová)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vymwe/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication.
(Michala Žitná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7k4b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma