Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
international marketing campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Laura Hošek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0cyt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Florian Kehrer)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Globální marketing a lokální kultura
(Yulia Savelyeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8ygy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
(Max Ralph Carle)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91282 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Viral marketing - Campaign planning and implementation
(Vladimir Shpilkin)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74686 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing campaign for students from Azerbaijan to study in Czech Republic
(Viktoriya Lebedeva)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75924 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Infuence Marketing
(Zolbayar Khatanbaatar)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mlxbw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Social Marketing: Vinea’s campaign “Bring life back to vineyard”
(Barbora Horanská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69145 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
(Michael Bahles)2013, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74587 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma