Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
internetova marketingova komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů
(Eva Pluháčková)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/izpqo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace výrobků značky G21
(Michaela Šídlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace firmy
(Michael Křetinský)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/f2mmt/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
(Lenikusová Lenikusová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/cm4q4/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma
Internetová marketingová komunikace firmy SCIMED Biotechnologies s.r.o.
(Natálie Ptáčníková)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ab1hxd// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
(Kateryna Bohun)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h61nf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internetová marketingová komunikace ve firmě zabývající se podporou finančních produktů na trhu
(Barbora Kartáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awj9w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
(Jan Krampla)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/akvyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
(Michaela Škutová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12834/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza internetové marketingové komunikace vybrané restaurace
(Nikola Trousilová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14329/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma