Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
internetove spotyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivita reklamních spotů a jejich strategie v internetových rádií
(Kateřina Matějková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//9qrjmy// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamních spotů a jejich strategie v internetových rádiích
(Kateřina Matějková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//o0w9j3// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Efektivita reklamních spotů a jejich strategie v internetových rádií
(Kateřina Matějková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//9qrjmy// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace frekvence internetové videoreklamy
(Petr Fryš)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1nn0x1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitele
(Soňa Kubánková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102517 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma