Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
inzerceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
(Anna Kopytová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//l1ri6t// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
(Tereza Minářová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//861l1t// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Inzerce v LGBT magazínu
(Anna Jeřábková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//qclufd// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Inzerce v mediích v období první republiky
(Barbora Kartáková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ilvhi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozvoj podnikání v oblasti internetové inzerce
(Ondřej Konečný)2012, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//7kx5a4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Studium elektrochemické inzerce kationtů do oxidů přechodových kovů
(Vít Svoboda)2010, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//fwtio1// | Elektrotechnika a komunikační technologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv vývoje mediálního prostoru na ceny inzerce
(Kateřina Červenková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buy6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce nabídky zaměstnání na internetu
(Michaela LUKEŠOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zio34a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma