Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
inzerce praceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Novinová inzerce jako forma seznámení ve druhé polovině 19. století
(Jiří Gatnar)2021, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/v5fse/ | Humanitní studia / Historie (dvouoborové) | Práce na příbuzné téma
Psychologické faktory ovlivňující úspěšnost inzerce při výběru kandidátů
(Petra Němcová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s8oko/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
(Martin Trojan)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yrykc/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh řešení inzerce v PPC systému Sklik
(Judita Ouhrabková)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM6310 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Analýza inzerce nabídky zaměstnání na internetu
(Michaela LUKEŠOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//zio34a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vznik a vývoj inzerce v České republice
(Nikola Poláková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l9vzi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
(Tereza Minářová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//861l1t// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vývoje mediálního prostoru na ceny inzerce
(Kateřina Červenková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buy6r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1wjhui// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma