Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
inzertni mediumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Internet jako inzertní médium
(Zdeněk Netolický)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mc3qg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Internet jako inzertní médium
(Michaela Pařenicová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4yx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Měření sledovanosti médií v ČR
(Michael Štádler)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hd8xw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sdílení obsahů mezi klasickými mediatypy (tisk, rozhlas, TV) a síťovými (novými) médii
(Daniel Severa)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vs5eq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma