Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
it service deskKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
(František Kohout)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/upcbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
(Vendula Filipcová)2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136141 | Informační a komunikační technologie / Telekomunikační technika | Práce na příbuzné téma
Service desk a jeho důležité aspekty v procesu transformace podniku
(Jakub Heráň)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72374 | Aplikovaná informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
(Jakub Soós)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89395 | Informační systémy a technologie / Řízení podnikové informatiky | Práce na příbuzné téma
Implementace CA Service Desk Manager
(Marek Janeček)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//d77o8o// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Service desk v prostředí Office 365 a Power Apps
(Tatiana Hovanová)2021, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//de7194// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
User Support Service in Small and Startup IT Companies
(Martin Bělohoubek)2011, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fbmzs/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
(Michal Dostál)2022, Disertační práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//wip0dp// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Analýza a návrh optimalizace provozu Service Desk s využitím BI
(Petr Gregor)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34835 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
UI Specifikace aplikace pro řešení IT problémů ve firemním prostředí
(Tomáš Koudelka)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vgqh51// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma