Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

j. a. benda

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Vývoj sonátovej formy v klavírnej tvorbe romantikov prvej polovice 19. storočia (Analýza vplyvov a príčin zmien hudobného myslenia a z toho rezultujúce nároky na interpretáciu)
 (Ján Molčan)

2008, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wag06/ | Specializace v pedagogice / Hudební teorie a pedagogika | Práce na příbuzné téma

Koncertní tvorba J. A. Bendy (se zaměřením na cembalové koncerty)
 (Edita Keglerová)

2007, Disertační práce, Hudební fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/2989 | Hudebního umění / Interpretace a teorie interpretace | Práce na příbuzné téma

Houslové capriccio širokospektrálně. Zaalpské inovace, kvintesence hudby a momenty dekonstrukce.
 (Veronika Hejnová)

2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/eu04d/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Antické vlivy v tvorbě J. V. Myslbeka a jeho žáků
 (Nela NGUYENOVÁ)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//q0sfpc// | Učitelství pro střední školy / Učitelství VV pro SŠ a ZUŠ | Práce na příbuzné téma

Antické vlivy v tvorbě J. V. Myslbeka a jeho žáků
 (Nela NGUYENOVÁ)

2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//4o7jhy// | Učitelství pro střední školy / Učitelství VV pro SŠ a ZUŠ | Práce na příbuzné téma

Jürgen Habermas a jeho koncept formální pragmatiky
 (Libor BENDA)

2010, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//d4i335// | Humanitní studia / Teorie a filosofie komunikace | Práce na příbuzné téma