Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
jan nalevkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Eye tracking v marketingu
(Jan Nálevka)2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB11890 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Eye tracking v marketingu
(Jan Nálevka)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7582 | Informační management / | Práce na příbuzné téma
Zapomenutí autoři Podkrkonoší (J. N. Lhota, J. N. Vřesnický)
(Jana Kalenská)2020, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xoahso// | Specializace v pedagogice / český jazyk - historie | Práce na příbuzné téma
Možnosti vylepšení indikace místa chyby v dokumentech XML
(Jan Kyncl)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/7727 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma