Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
judith williamsonKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama optikou psychoanalýzy: rola projektívnej identifikácie v reklamnej komunikácií
(Petra Barčáková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hh2d2/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Die Werbung in der deutschen Frauenzeitschrift "InStyle"
(Marie Bartošová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2bcw/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma