Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kampaneKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konštrukcia mediálnej agendy parlamentných volieb ČR 2010: analýza konštrukcie v českých mainstreamových médiách počas horúcej fáze kampane
(Martina Geržová)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s84nz/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
(Zuzana Cigániková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68724 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
(Sabína Žitná)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56156 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Hodnotenie výsledkov kampane Counter-terror with justice: Guantánamo - Obamov nesplnený sľub?
(Denisa Husárová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47855 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní politika a diplomacie | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikačnej kampane s využitím digitálnych médií
(Miroslav Šimko)2017, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//n25cqb// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingovej kampane v prostredí sociálnej siete
(Matej Becher)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2axm19// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Tvorba event marketingovej kampane
(Martina Mackovjaková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77113 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku)
(Petra Hrušková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50295 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingové kampane krajne pravicových zoskupení
(Melinda Šuminová)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//89xhft// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza volebnej kampane SDKÚ - DS v parlamentných volbách 2006
(Eva Chovanová)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sfcjr/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma