Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kategorizace zakaznikuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Petr Chalupný)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m3img/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
(Thanh Hang Nguyenová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83430 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů s klíčovými zákazníky
(Jan Šnajdr)2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/d333n/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného motorestu
(Žaneta Střelcová)2019, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ql50o6// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení zákazníků vybraného maloobchodního formátu
(Vladimíra Neužilová)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//iiy2mq// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
(Tereza Divišová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma