Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kazuistika. marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Jan Bredl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pkv16/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Tereza Homolková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxkt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
(Anna Esina)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o7yg8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití emočního apelu v reklamě - analytická studie - soubor kazuistik
(Zuzana Radová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zpz80/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Václav Dovolil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ia38x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
(Klára Sierra)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u9v76/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Michaela Zverková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/syhhe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Proměny inzertních (reklamních) komunikátů v závislosti na změnách koncepce marketingových činností
(Jan Doležil)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niho3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma