Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kia czechKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
(Robert Böhm)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o916l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
(Monika Kalátová)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lr8t65// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Význam jihokorejských investic v ČR a na Slovensku v letech 2004 - 2013 (příklad Hyundai Motor Company a KIA Motors)
(Jan Šebesta)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44106 | Ekonomie a hospodářská správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
(František Horký)2024, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//refxzh// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Selected Technologies of Car Marketing and Sales
(František Horký), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//sp1frg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma