Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klasicke nastroje marketingove komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
(Eliška Pěničková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a1grx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace politické strany
(Jaroslav Starý)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jdf9g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika a preferované nástroje marketingové komunikace vybraného segmentu
(Adéla Vacková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42473 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace vybrané politické strany
(Sabina Rosecká)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/scco7/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
(Kateřina Krásová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aq7av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové formy marketingové komunikace a jejich místo v komunikačním mixu
(Marek KOZEL)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zwcp9c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingové komunikace u vybrané firmy v zemích EU
(Jakub Šír)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//e2ccs7// | Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
(Jan Švarc)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i2hp9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
(Martina CHAROUZKOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//19o9mk// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
(Sabina Hermochová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xonc1/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma