Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klicovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
(Barbora Šicová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a5lei/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Leadership jako klíčová manažerská funkce při řízení organizace
(Daniel Kuka)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nz1st/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Šárka Jodlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Nataliia Marhita)2022, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vshe.cz/th/b73e5/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Fotografie v marketingu ubytovacích zařízení
(Daniela Klíčová)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/q4gtf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma