Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klicovaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Průmyslové cukrovarnictví jako klíčová inovace krajiny moravských niv v Podyjí a na Hané (na příkladech v okolí Hrušovan nad Jevišovkou, Pohořelic, Brodku u Přerova a Prosenic)
(Jan Štrbík)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pqe93/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčová součást marketingové strategie
(Martin Chrt)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c08x8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výuka komunikace se zákazníkem v oboru Hotelnictví a turismus Klíčová
(Luboš Prüger)2019, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jssi3/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jitka Vaňková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pedvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Marie Soukupová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wjdt4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Ilia Skirdov)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wrunk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Victoria Shestakova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awyz5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jakub Prchlík)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oxnah/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem rodina jako mobilizující strategie
(Sabina Klíčová)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vvfo0/ | Sociologie / Genderová studia | Práce na příbuzné téma
Solvent Effects in Micellar and Proton Transfer Processes
(Ľubica Klíčová)2015, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ex4xn/ | Chemie (čtyřleté) / Organická chemie | Práce na příbuzné téma