Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klicova slova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama, spotřební chování a plánování komunikační strategie
(Aleš Zalabák)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s7r4s/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Reklama jako nástroj v marketingové komunikaci
(Pavla Čermáková)2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/vmi7jo/ | Marketing a management / | Práce na příbuzné téma
Reklama a její účinnost
(Darina Podlenová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jarlz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PPC reklama a její efektivní využití pro lokální podniky
(Štěpán Hořeňovský)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//b86ukr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing a reklama
(Petra Svobodová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0qka/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama v tuzemsku a zahraničí
(Eva Šuranská)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oi2vsi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
(Marta Benáčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/idwc5/ | Bankovnictví / Právní administrativa v podnikatelské sféře | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech
(Zdeněk Kříž)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/5941/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama jako nástroj formování kultury české společnosti – přínos nebo zkáza
(Martin Křenek)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/amv1x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama a spotřebitelské chování
(Šárka NEVŘALOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ko3wt7// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma