Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klient briefKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
(Tereza Révayová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7gyj47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
(Lucie SKLENKOVÁ)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wiaai2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
(Zdeněk STOKLÁSEK)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w6uzc6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma