Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
klienti productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vplyv marketingových aktivít banky na nákupné rozhodovanie klienta
(Zuzana Gajdošová)2012, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/m9p9t/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
(Ondřej Sokol)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79148 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Product Information Management
(Anton Antonov)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34847 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Změny produktové nabídky komerčního bankovnictví pro retailové klienty
(Milan Nerad)2018, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/akip9/ | Ekonomika a management / Finance - blok A | Práce na příbuzné téma
Hodnocení produktových portfolií bank – srovnávací analýzy produktů vybraných bank z hlediska klienta a banky
(Eliška Černá)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me988/ | Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby | Práce na příbuzné téma