Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kolove napojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nápoje kolového typu - výroba a analýza vybraných složek
(Iryna Shaparenko)2020, Bakalářská práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2wp9ii// | Chemie a technologie potravin / Hodnocení a analýza potravin | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikace značky nealkoholického nápoje na sociálních sítích
(Jiří Gajdušek)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102049 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích
(Vendula Compelová)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/118310 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza postojové věrnosti na trhu kolových nápojů
(Vendula Compelová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135729 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu kolových nápojů v ČR se zaměřením na značku Kofola
(Jan Kupka)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46433 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
(Šárka Menšíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
(Karolína Požárová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70586 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Experimentální výzkum vlivu estetiky obalu, ceny a známosti značky kolových nápojů na spotřebitelské rozhodování
(Simona Bažantová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78209 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace producentů kolových nápojů
(Marie MACHALOVÁ)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//agq0iv// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodování na trhu kolových nápojů v ČR
(Aneta Nováčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31296 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma