Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kombinovana znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Vlasta Šetelová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/lh6vj/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Petra Kotíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Redesign vizuálního stylu značky Frajer
(Arina Varenova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92924 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
(Denisa Roreitnerová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//yc16gv// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma