Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komercni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
(Pavla Dúbravská)2007, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/36159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie Komerční banky, a.s. se zaměřením na Youngsters
(Eva Bartůňková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52942 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie pro značku Figaro
(Magdaléna Kramešová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60547 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití nových médií v módním průmyslu na příkladu značky Balenciaga
(Anežka Horová)2019, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/13561 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie pro značku Klasa
(Šárka Kantorová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45071 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Komunikační aktivity vybraných světových značek
(Simona Braunsteinová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/60817 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma