Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kompozicni principKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Granulární princip a jeho uplatnění v umělecké kompoziční praxi především se zaměřením na zvukový design z perspektivy témbru
(Darina Žurková)2021, Disertační práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/b5vbv/ | Hudební umění / Kompozice a teorie kompozice | Práce na příbuzné téma
Kompoziční principy komorní hudby Vítězslava Nováka
(Lucie Kovářová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/srkpp/ | Hudební věda / | Práce na příbuzné téma
Vražda na několik způsobů: Kompoziční principy ve filmu Stopa
(Libor Vrážel)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e9gdf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Kompoziční principy Miloslava Ištvana v jeho vlastní tvorbě
(Petr Hala)2015, Disertační práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/immuh/ | Hudební umění / Kompozice a teorie kompozice | Práce na příbuzné téma
Princip opakování a variací v poezii Oldřicha Mikuláška
(Michaela FAJOVÁ)2007, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//papujh// | Učitelství pro základní školy / český jazyk - občanská výchova | Práce na příbuzné téma
Principy a mechanismy jazykové hry v knihách Alenka v říši divů L. Carrolla a Anička skřítek a Slaměný Hubert V. Nezvala
(Eliška Vokálová)2014, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//skvquf// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Tintinnabuli - Kompoziční styl Arvo Pärta
(Michal Hájek)2010, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/5071 | Hudební umění / Dirigování | Práce na příbuzné téma
Podíl ortografie, numerologie a intuice ve vlastní kompoziční metodě
(Zdeněk Bartošík)2008, Bakalářská práce, Hudební fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/2555 | Hudební umění / Skladba | Práce na příbuzné téma
Uplatnění koncertantního principu v dílech Alfreda Schnittkeho
(Jan Fila)2016, Diplomová práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9099 | Hudební umění / Skladba | Práce na příbuzné téma
Princip kánonu v renesanční polyfonii a dílech 20. století //s přihlédnutím k jeho použití a přetvoření
(Jan Dobiáš)2012, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/mjoo5/ | Hudební umění / Kompozice | Práce na příbuzné téma