Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikace znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
(Tomáš Foldyna)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vissi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky na sociálních sítích
(Jan Lesňák)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lssbl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Natálie Mikesková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bwqp0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Dominika Morawiecová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sudtx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
(Natália Jankechová)2017, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//9q33ik// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace výrobků značky G21
(Michaela Šídlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
(Petr Korec)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hb5zm/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma