Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikace. corporate identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
(Jakub Červenka)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhdgs/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
(Jiří Kyncl)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26762 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
(Lucie Marková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/uh28i/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace v procesu změny korporátní identity organizace
(Barbora Blanková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45232 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
(Karel Kohout)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kq9ozf// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma