Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikacni mix na internetuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z
(Tomáš Svačina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79538 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Výběr média pro komunikační mix
(Jana Zelená)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqia7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh
(Lucie Kratochvílová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pnucu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firma a její propagace na internetu - s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
(Eva HANNICHOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vilbgf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma