Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikacni mix ve volebni kampaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
(Jindřich Polonyi)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wtvmp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
IMK volební kampaně regionální političky
(Lenka Pouzarová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wl43e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
(Pavel Řepásek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rek4i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a volební úspěch
(Marek Engelthaler)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oq6tm/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma