Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
komunikacni stra-tegieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová (komunikační) strategie destinační společnosti
(Michaela Vilímková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vt16js// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikační strategie Ultra High Performance pneumatik
(Tomáš ROŽEK)2013, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zjimy3// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie internetového obchodu Cigarette.cz
(Petra WINKLEROVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j7rsmo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami firmy
(Pavel KAŠPAR)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//90gk67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing jako nástroj pro akvizici nových zákazníků
(Pavel Martinovský)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zgsgdw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
(Martina Jandová)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vlkdod// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky
(Kristína Macková)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b5990n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
(Pavel PÍBIL)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4u7hqy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silniční dopravy v České republice
(Nikola STASIAKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pfk1dx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
(Lenka ČARKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k887as// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma