Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

komunita hracu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Webový portál pro komunitu hráčů na ukulele
 (Anastasiia Minaeva)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/kfe19/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Slang komunity hráčů počítačových her
 (Denisa STRNADOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//9cleoc// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma

Korelační studie hráčů World of Warcraft na základě jejich povahových rysů
 (Marek Tlusťák)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e23cu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Airsoftová komunita v Pardubickém Kraji
 (Vojtěch Měkota)

2014, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//m187j8// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma

Sociální komunita v sociálních sítích na internetu
 (Adam Chudárek)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/58031 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Životní spokojenost a strategie zvládání stresu hráčů MMORPG
 (Pavlína PÝCHOVÁ)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//x8xyy9// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma

Virtuální světy/komunity jako experimentální laboratoře ekonomie
 (Firaz Muinov)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/94497 | Management / | Práce na příbuzné téma

MMORPG a virtuální komunity
 (Vlasta Semotamová)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uhv52/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Role genderu v chování a vnímání hráčů videoher
 (Tomáš Nyč)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dx5ig/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Internetová zábava (on-line hry, hazard, komunity)
 (Stanislav Němec)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/buobo/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)