Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

konkurence customer

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
 (Martin Cakl)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/lb6wo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
 (Dominika Václavková)

2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//niiygg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
 (Luong Hoang Lien Nguyen)

2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//fpqem7// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
 (Veronika Tomková)

2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//o0gg7j// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
 (Ondřej Kubáček)

2016, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//izvknz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurence
 (Vendula Personová)

2007, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v5x8g/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma

Analýza konkurence pizzerií
 (Nikola Kursová)

2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/80336 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
 (Barbora HOVĚZÁKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//1zun7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Valuation of customer base in online companies
 (Ján Kešelák)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/39016 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
 (Martina Kučerová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)