Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konkurence customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dopady globální ekonomiky a působení konkurence na obchodní firmy v České republice
(Martin Cakl)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lb6wo/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
(Dominika Václavková)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//niiygg// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
(Luong Hoang Lien Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fpqem7// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
(Veronika Tomková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//o0gg7j// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
(Ondřej Kubáček)2016, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//izvknz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence
(Vendula Personová)2007, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v5x8g/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence pizzerií
(Nikola Kursová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80336 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Customer Relationship Management jako konkurenční výhoda firmy Manex and Co a. s.
(Barbora HOVĚZÁKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1zun7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Valuation of customer base in online companies
(Ján Kešelák)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39016 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (potřeb, požadavků a očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti
(Martina Kučerová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f63lx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma