Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konkurencni nastrojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití nástrojů online marketingu jako zdroje konkurenční výhody
(Tomáš Tvrdoň)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//2ow924// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Konkurenční zpravodajství v neziskovém sektoru
(Michaela Ceplová)2015, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//xfhwsm// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika ve veřejné správě | Práce na příbuzné téma
Konkurenční prostředí malých pivovarů
(Barbora Mrázková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12818/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Efektivní nástroje pro získání klientů v gastronomii.
(Anna Brejchová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6643/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Nástroje pre zvýšenie konkurencieschopnosti podniku
(Nikola Šinská)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54572 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Možnosti a meze strategických aliancí jako nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Josef Šilhán)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bm7ub/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj cestovních kanceláří a agentur
(Barbora Malá)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9109 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Věrnost zákazníka jako konkurenční nástroj retailingové firmy
(Alžběta Haniková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/6963 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Moderní nástroje zvyšování konkurenceschopnosti podniku
(Petr Hrdina)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//7u0zz2// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma