Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konkurencni odliseniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Jan Králík)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jsobv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
(Radka Zemanová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vk9we/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody a odlišení se. Úloha produktu a výzkum produktů společnosti ve vztahu ke zjištěným PPO (potřeby, požadavky, očekávání) zákazníků.
(Martina Hlaváčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rp1jv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
(Jan Kolář)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Lukáš Hlaváček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l33ww/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
(Kateřina Tlustá)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1t6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
(Ivana Popelářová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l5ojr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt - zdroj konkurenční výhody
(Jana Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rafj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza produktu - zdroj konkurenční výhody
(Eva Kadlecová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtwaf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma