Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konkurencni produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Lukáš Hlaváček)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l33ww/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Jakub Kabourek)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9xf0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Petr Podařil)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6442/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Veronika Polláková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
(Jan Kolář)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s1xzm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Denisa Gizová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbe1i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt - zdroj konkurenční výhody
(Jana Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rafj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt - zdroj konkurenční výhody
(Tereza Suchá)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gnpm0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody Osobní účet České spořitelny
(Radek Šula)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/orr98/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma