Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kontextova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kontextová reklama Google AdWords
(Anna Procházková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45869 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
(Radovan Mihok)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23773 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Internet a reklama
(David Zapletal)2006, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqztj/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
(Kateřina Pelánová)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fpn4o/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Webová reklama se zaměřením na propagaci internetových obchodů
(Kateřina Pelánová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nwvfv/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
(Adam Kurzok)2006, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/az2lc/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Internetová reklama - strategie pro malou a střední firmu
(Michal KRUTIŠ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xrcs8r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
(Petra Váňová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c16tk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Ivana Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Martin Vlach)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q5yjr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma