Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
konzistentni brand experienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Radek Menšík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma