Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

kosmetika marketing communication

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
 (Tereza Sedláková)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Marketing communication for newly launched products in selected market
 (Lucie Kambová)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//r75gr3// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
 (Alina Koltykova)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

International Direct Marketing of the selected company
 (Kristina Simonova)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ab846/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma

Rozdíly v marketingové komunikaci mezi influencery propagující fast beauty a influencery propagující přírodní kosmetiku
 (Michaela Velechovská)

2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.

http://theses.cz/id//s904p6// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
 (Sára Dimovová)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146872 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
 (Tereza Bartová)

2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yo6qx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
 (Robert Osmančík)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//ri2vss// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma

Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
 (Olubukola Dona Sammy)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ufa541// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma