Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kreativecKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový plán živnosti kreativce na volné noze - Jan Přibyl
(Jan Přibyl)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//8auo2a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
(Matěj Paclík)2019, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/14663 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Copingové strategie ve vztahu k osobnostním charakteristikám lidí pracujících v reklamě a médiích
(Linda Marešová)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d67de/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Marketingové řešení sociálního problému
(Barbora Pačesová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ov4dl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
(Sabina Khodzhaeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ww74v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
(Anna Šlachtová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0h2x/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
(Alisa Zubareva)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bkdra/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma