Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kreativitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v propagaci. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Aneta Voříšková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gguy2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita manažerů a rozvoj inovativního přístupu
(Aneta Miklíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14725/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Kreativita a vybrané aspekty duševního zdraví
(Jana Rozárie Procházková)2015, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/odvox/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Inovace a kreativita v práci manažera
(Denisa Šmerhová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11207/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
(Michala Balková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7jsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita TV reklamy
(Irina Stasyuk)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8lk8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita produktových manažerů cestovních kanceláří a rozvoj jejich inovačních přístupů
(Gabriela Prokopová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/15112/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
(Oliver Holman)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lxsxk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Anna Vocelová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vekoi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma