Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kriteria pro vyber mediiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
(Jakub Till)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/s1qqy/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kritéria firem pro výběr influencerů na sociálních sítích
(Tomáš Přibyl)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86872 | Management / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
(Luděk Hrdlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Michal Poláček)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ctkkq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výběr metodiky řízení softwarových projektů a její přizpůsobení pro potřeby středně velké IT společnosti
(Václav Jedlička)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89398 | Informační systémy a technologie / Vývoj informačních systémů | Práce na příbuzné téma