Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

kultura hracu digitalnich her

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Umění kultury hráčů digitálních her
 (Zdeněk Záhora)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pfqi4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vyprávění v oblasti digitálních her a jeho vliv na hráče
 (Filip Daňhel)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mmsce/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her
 (Kristýna Mechová)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vjc9y/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketing digitálních her
 (Zdeněk Záhora)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k5x82/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
 (Jan Miškov)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pdhco/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Vyprávění příběhu v digitálních hrách a typologie interakce hráče
 (Ondřej Chalupník)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/x5wg5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Interpretace otevřeného díla ve vybraných digitálních hrách
 (Terezie Čechová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lfaib/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
 (Milan Bartoň)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qzmi8/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Vývoj fiktivních postav pro digitální hry
 (Vanessa Palčovičová)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nzdvp/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma