Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

kulturna sabotaz

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
 (Beáta Révayová)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/afvtm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
 (Barbora Ambrozová)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
 (Kateřina Vágnerová)

2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
 (Tomáš Giesl)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ejluy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma